Automatische segmentatie van klanten op basis van jaarlijkse opbrengst in drie segmenten: brons, zilver en goud.
SUPP vult middels zijn AI module zelf missende pakket- of polisnummers in, als er documenten via Aplaza binnengekomen zijn, waarbij het polis- of pakketnummer ontbreekt.
Twee-factor authenticatie (2FA) voor optimale beveiliging van klantgegevens.
Handig zoekveld voor het vinden van relaties op basis van verschillende criteria zoals naam, adres, emailadres, et cetera.
Automatische signalering van vreemde verzekeringscombinaties en ontbrekende verzekeringen.
Vereenvoudigde invoer van verzekeringen met slechts drie verplichte velden, waarbij de resterende informatie automatisch wordt aangevuld.
Mogelijkheid om documenten aan objecten toe te voegen en deze automatisch te indexeren voor eenvoudige toegang. Al je documenten zijn terug te vinden op basis van hun inhoud.
Relatieportaal/klantportaal waarmee. klanten zelf hun verzekeringen, hypotheken en nog veel meer in kunnen zien.
Aanmaak van templates/sjablonen voor vereenvoudiging van terugkerende werkzaamheden.
Uniek notificatiesysteem voor het op de hoogte stellen van relevante zaken met betrekking tot klanten.
Berekening van de waarde van je relaties op dagelijkse basis.
Gratis conversie vanuit verschillende andere CRM-systemen en mogelijkheid tot conversie van nagenoeg ieder ander CRM-systeem.
SUPP beschikt over een unieke spraak naar tekst invoer via AI.